Midsommar...

Gjorde ett tappert försök att fira midsommar hos goaste Mattias och hans kompisar med grill och god mat. Jag orkade ungefär 4 timmar, sedan tog tyvärr ångesten över och jag åkte hem. Första midsommaren som singel... Inte kul alls. Speciellt inte när man vet att andra har det roligt utan mig. Självklart unnar jag dom det! Men kan inte hjälpa att jag känner mig ledsen och ensam. Tack i alla fall Mattias, du är en äkta vän med ett stort hjärta <3
 
Nu kryper jag till kojs med mina vovvar som sällskap. Avskyr att sova ensam. Saknar DIG! Tyvärr känns det som om vi har gjort vårt.... I alla fall från DIN sida. Fuck, vad det gör ont. Men Best Friends For Ever <3 Älskar dig mest av allt. Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0