Nere i en svacka...

Allt känns rätt meningslöst just nu, vädret suger, kasst med pengar och en ständig känsla av ensamhet. Det känns som om det bara är jag som frågar om nån vill hitta på nåt (med vissa undantag!) eller försöker göra roliga saker. Allt jag gör är att sitta framför tvn typ... Ju mer nere jag är, desto svårare är det att hitta energi till att ens ta mig utanför dörren. Känner mig väldigt ensam och överflödig. Folk är ju bra på att snacka, men att sedan stå för vad dom säger, det verkar vara en helt annan femma! Det låter ju så bra att kalla mig gumman, klart vi ska ses snart bla bla bla bla, men på något underligt sätt skjuts saker fram och fram och fram hela tiden! Väääääldigt märkligt inte sant? Snacka inte så jävla mycket! Om ni inte vill umgås, så är det helt ok, men lova då inte en massa saker bara för att inte såra mina känslor eller whatever...! Ja, jag är förbannat grinig just nu, men om ni var i mina kläder just nu så tror jag inte att ni hade varit på så himla bra humör heller! Kalla mig bitterfitta, det är helt ok, men håll inte på att gulla med mig för att sedan dumpa mig när ni hittar nåt bättre att ha för er! Jag förtjänar större respekt än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0