I <3 Ullared!

Absolut den bästa medicinen mot depression! Eftersom jag har varit så in i helvete nere nere de senaste dagarna, så tyckte Daniel att jag och han skulle ta en tripp till det underbaraste stället i världen: ULLARED!! Herregud, det fanns hur mycket saker som helst jag ville ha! Dom har även gjort stället 4000 kvm STÖRRE, så ni kan ju bara tänka er :D Vi hade en spending-limit på runt 1500-2000:- max, men jag kan ju säga att vi spräckte den liiiiite hahahaha! Det roligaste var att jag såg minst 10 killar/pojkvänner som hade gett upp och helt enkelt satt sig ner på golvet intill en vägg och satt och suckade medans deras nära och kära sprang runt med sina vagnar :) Så all cred till Daniel som tappert följde med och gick runt. Dock såg jag honom smyggäspa flera gånger haha!




Här är lite av det jag köpte:


Grå mysdress :)

Grå mysdress :)





Svart mysdress




Skit söta rosa trosor




Turkosa trosor




"One piece", Daniel köpte en likadan :P




En söt väska, smidig när man ska ut på krogen!




Sportarmband till iPhonen när man ska ut och gå




Mobilväska att ha kring halsen (Daniel AVSKYR den)




Mobilplånbok (så kraschar inte displayen om jag tappar telefonen igen)




No word needed, hehe! Här ska fan spelas!


Sen blev det en massa nyttiga saker, typ tvättmedel, tvål, schampo och sådana saker. Som sagt, bästa boten mot deppighet är shopping! I alla fall för stunden ;) Kort sagt, tack min älskade Daniel för en underbar dag! Love u <3

Nu: Frasier, kaffe och makeup! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0