Fika på stan :)

Idag har jag varit inne i stan och fikat lite med goa Sofia :) Det blev Starbucks, för deras kaffe är det absolut godaste jag vet! Så det blev en low-fat Mocca Frappachino i solen. Hur trevligt som helst :) Lite shopping hann vi med också haha, fick bland annat tag i världens goaste kudde som jag sov på senast jag sov över hos Mia. Den är från Hemtex och kostar 99:- och är gudomlig! I natt ska jag fan sova gott! :)

Daniel och jag har precis ätit, så nu sitter vi i våra matchande One Piece och jäser haha! Daniel dricker Cola och jag dricker Celsius! Lite koffein och kaloriförbränning så här på kvällskvisten är aldrig fel!









Märker ni att mitt humör är betydligt bättre nu? Shopping och omtanke kan jag tacka det för :) Har haft 2 bra dagar på raken, ett riktigt rekord för min del haha ;) Nu blir det tvn resten av kvällen, sen nana på nya kudden! Extra kram till dig Sofia <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0